Value Factory

Aanbod

  • Onderzoek
  • Impact en resultaatmeting
De ValueFactory begon ooit als advies- en onderzoeksbureau, maar richt zich vanaf 2022 vooral op het delen van kennis: het geven van workshops, trainingen en opleidingen. Ervaring in zowel de advieswereld als in de uitvoering maakt, dat de kennisoverdracht praktisch is, en met voorbeelden en casuistiek. De kennis van Value Factory komt niet alleen uit een managementboek of - tool, maar is gebaseerd op jarenlange en gevarieerde praktijkervaring. Behalve in Nederland doet de Value Factory ook advieswerk en trainingen in het buitenland. De ValueFactory introduceerde in het verleden o.a. begrippen als Social Return on Investment, Sociaal Marktonderzoek en de ValueGame.

Specialismes zijn:
• verdieping van sociaal marktonderzoek
• onderzoeken van klant-voorkeuren
• modellen om waarde van dagbestedings- en reïntegratietrajecten meetbaar te maken
• de ValueGame: een methode gericht op het onderzoeken van de mate waarin respondenten (de doelgroep van medewerkers, cliënten, klanten, enz.) dienstverlening waarderen.

Reviews

Reineke Schermer (Stichting DOEN)

Je kunt bij Peter Scholten terecht voor impact meting maar ook voor goed je doelen formuleren in visie document. Beiden hebben ook verband met elkaar. Zonder Theory of Change en duidelijke doelen kun je de impact niet meten.

Value Factory

Nieuwe Hemweg 7-P
1013BG Amsterdam
valuefactory.org

Neem contact op
Tel: 0617430741

In het kort

  • Prestatiemeting
  • Sociaal marktonderzoek
  • Social Return