Value Factory

Aanbod

  • Onderzoek
  • Impact en resultaatmeting
De ValueFactory begon in 2001 onder de naam Scholten&Franssen later Scholten&Partners en vanaf 2018 onder de naam ValueFactory. Doel is het op een ondernemende manier creëren van maatschappelijke meerwaarde.
ValueFactory is beschikbaar voor trainingen, onderzoek en advisering, maar voert door zelf projecten uit . De ValueFactory introduceerde in het verleden o.a. begrippen als Social Return on Investment en de ValueGame, gericht op het zichtbaar en meetbaar maken van impact. De Value Factory verzorgt trainingen en workshops, samen met o.a. Hogeschool Windesheim, Avans Hogeschool, Thrive Instituut e.a. Behalve in Nederland doet de Value Factory ook veel advieswerk en trainingen in het buitenland.

Specialismes zijn:
• verdieping van sociaal marktonderzoek
• onderzoeken van klant-voorkeuren
• modellen om waarde van dagbestedings- en reïntegratietrajecten meetbaar te maken
• de ValueGame: een methode gericht op het onderzoeken van de mate waarin respondenten (de doelgroep van medewerkers, cliënten, klanten, enz.) dienstverlening waarderen.

Reviews

Reineke Schermer (Stichting DOEN)

Je kunt bij Peter Scholten terecht voor impact meting maar ook voor goed je doelen formuleren in visie document. Beiden hebben ook verband met elkaar. Zonder Theory of Change en duidelijke doelen kun je de impact niet meten.

Value Factory

Nieuwe Hemweg 7-P
1013BG Amsterdam
valuefactory.org

Neem contact op
Tel: 0617430741

In het kort

  • Prestatiemeting
  • Sociaal marktonderzoek
  • Social Return
toon pop-up: 1; seen: ; expire: 120; vertraging: 30;